İmamoğlu: Hangi konu olursa olsun, zor anında İBB yanında

İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB), “Zor Anında İBB Yanında” kampanyası kapsamında, Bayrampaşa’daki Büyük İstanbul Otogarı’nda “Geçici Barınma Merkezi” açtı. İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, kış aylarında Anadolu’da kapanan yollardan dolayı gecikmeli sefer yapan şehirlerarası otobüs yolcularına ve sokakta yaşayan vatandaşlara hizmet verecek merkezde incelemelerde bulundu. İmamoğlu, hizmete alınan alanla ilgili değerlendirmelerini de merkezin yemekhanesinde yaptı.

'Sürdürülebilir ve anlamlı bir mekanizmayı kurmak amacındayız'

“İstanbul Büyükşehir Belediyemizin evsiz vatandaşlarımıza dönük; ağırlandığı, yemeklerini yediği, misafir olarak kaldıkları, vakit geçirdikleri bir alanı geziyoruz” diyen İmamoğlu, “Büyük İstanbul Otogarı'nın hemen içerisinde böyle bir konaklama merkezinin olması çok önemli. Sokakta kalan, yaşayan binlerce vatandaşımıza soğuk kış koşullarında destek oluyoruz. Kendi yerlerimizde oluyoruz. Bazen yetmiyor, farklı otellere naklediyoruz. Oralarda konaklatıyoruz. Tabii devletimizin başka kurumları da konaklama konusunda desteklerini yapıyorlar. Ama sürdürülebilir ve anlamlı, sonuca erişen bir mekanizmayı kurmak, bizim için kıymetli. Burada tam da bunu yapıyoruz. Böyle bir merkez oluşturuyoruz” ifadelerini kullandı.