Beşiktaş GAİN’de, EuroLeague yönetiminin açıklaması için geri sayım
Beşiktaş GAİN’de, EuroLeague yönetiminin açıklaması için geri sayım
EUROLEAGUE yönetiminde hissedarların sabah ilk toplantıyı yapıp oybirliği ile Beşiktaş GAİN’in katılımını istediği öğrenildi.
EuroLeague yönetiminin öğleden sonra kendi yönetim kurulu toplantısını yapıp kararı açıklaması bekleniyor. Kararın yüksek ihtimalle Beşiktaş GAİN'in katılması yönünde çıkması öngörülüyor.
Siyah beyazlı kulüp ise resmi açıklama için EuroLeague yönetiminin kesin açıklamasını bekliyor.
Beşiktaş Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Özkan Arseven'in konuyla ilgili açıklaması ise şöyle:
“Buradan dönüş için son anda çok farklı bir siyasetin veya gücün devreye girmesi gerekiyor. Şu anda da böyle bir ihtimal görünmüyor. Kesin Hayırlı olsun demek için Eurolig yönetim kurulu resmi kararını bekliyoruz”
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
