Fenerbahçe günü çift antrenmanla tamamladı
Spor
25.06.2026 - 20:48, Güncelleme:
25.06.2026 - 20:48
Fenerbahçe günü çift antrenmanla tamamladı
FENERBAHÇE, yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde yaptığı çift antrenmanla sürdürdü. Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen günün ikinci çalışmasında sarı-lacivertli ekip, kondisyon ve taktik ağırlıklı bir idman yaptı
.
Antrenman, salonda gerçekleştirilen core çalışmalarıyla başladı. Daha sonra sahaya geçen futbolcular, koşu, ısınma, çabukluk ve pas organizasyonları üzerinde çalıştı. İdman, dar alanda oynanan çift kale maçlarla sona erdi.
Öte yandan teknik direktör İsmail Kartal'ın isteğiyle tesislere gelen taraftarların antrenmanı takip etmesine izin verildi. Sarı-lacivertli taraftarlar, çalışma boyunca futbolculara ve teknik heyete destek verdi.
FENERBAHÇE, yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde yaptığı çift antrenmanla sürdürdü. Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen günün ikinci çalışmasında sarı-lacivertli ekip, kondisyon ve taktik ağırlıklı bir idman yaptı
.
Antrenman, salonda gerçekleştirilen core çalışmalarıyla başladı. Daha sonra sahaya geçen futbolcular, koşu, ısınma, çabukluk ve pas organizasyonları üzerinde çalıştı. İdman, dar alanda oynanan çift kale maçlarla sona erdi.
Öte yandan teknik direktör İsmail Kartal'ın isteğiyle tesislere gelen taraftarların antrenmanı takip etmesine izin verildi. Sarı-lacivertli taraftarlar, çalışma boyunca futbolculara ve teknik heyete destek verdi.
Ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
